Kundservice

Sociala medier

Sörmland Vatten finns på Facebook, Instagram, LinkedIn och YouTube.

Bild på ikoner för sociala medier.

Följ oss i sociala medier

Bra att veta

Om du använder sociala medier för att komma i kontakt med oss, överförs informationen samt personuppgifter till tredje part (företaget/organisationen som driver det sociala mediet). För din egen skull rekommenderar vi dig att inte skicka känslig information till oss via sociala medier. Då är det bättre att du kontaktar vår kundservice via mejl eller telefon. Hur vi hanterar dina personuppgifter enligt GDPR kan du läsa om här.

Kommunikationsavdelningen är de som svarar på meddelanden i sociala medier. Om din fråga behöver svar från någon annan i vår organisation så skickar vi din fråga vidare via e-post och återkommer så fort vi har svar (inom 48 timmar på ordinarie arbetstid).

Här finns vi i sociala medier

GDPR

Läs hur vi hanterar dina uppgifter.

GDPR
Bild på kuber som säger GDPR.
Denna webbplats använder cookies

När du besöker vår webbplats kan vi lagra eller hämta information i din webbläsare, huvudsakligen i form av cookies. Denna information kan vara om dig, dina preferenser eller din enhet och används huvudsakligen för att få webbplatsen att fungera som du förväntar dig. Informationen identifierar i huvudsak inte dig direkt, men den kan ge dig en mer personligt anpassad webbupplevelse. Vi respekterar din integritet och du kan välja vilka cookies du vill acceptera. Klicka på de olika kategorirubrikerna för att ta reda på mer och ändra våra standardinställningar. Observera att blockering av cookies kan påverka din upplevelse av webbplatsen och de tjänster vi erbjuder. Om du har besökt vår webbplats tidigare och accepterat användningen av cookies kan du alltid ta bort dessa genom att navigera till sekretessinställningarna i din webbläsare.