Vad händer på ledningsnät eller med sophämtningen just nu?
2026-06-04 kl. 06:32
Driftstörningen är nu åtgärdad och biogasmacken är åter i drift.
2026-06-03 kl. 08:01 Tyvärr är driftstörningen fortfarande pågående men nu går det ej att tanka alls på gasmacken.
Vi hänvisar till biogasmacken i Flen.
Vi tackar för visad hänsyn!
2026-06-01 kl. 08:54
Just nu råder en driftstörning på biogasmacken Rosenholm som innebär att det endast går att tanka på ena sidan. Vår personal arbetar med att åtgärda problemet.